27 november

Idag så var det väldigt smältigt, eller slakigt xD
Men iaf efter skolan så åkte jag med Jennifer till tbäy, som sagt :P Där så köpte hon lite olika saker till hennes tävling som är om typ en vecka eller nått vare :P Och vi alla ska till en uppvisning som är nästa söndag :D Fett kul ! Vi åt på mcdonalds och lite så.. Och när hon stod och betalade på hm så ringde en kille som heter Chris mig och ba börjar snacka (?) Jag typ ba w00t ?! haha vi snackade typ för as länge sen :S Han är lite knasig :P
Och ikväll så ska jag inte göra så mycket.. Efter mitt inlägg så ska jag plugga so och spanska, vi har läxförhör imorgon -.- Fast Bodil är fett cool för efter förhöret så ska vi se Arn 1 :D haha Magda ba jag kommer börja gråta ! haha söt hon är då :D Men fett roooligt ! Ocvh hon sa att man fick ha godis med sig :O Inte likt Bodil ! Så innan vi börjar ska jag & Rosanna gå till centrum och köpa gotis godis :D WOHO !
Efter pluggandet så ska jag äta och sen ska jag åka till friskis och svettis, eftersom vi har ki-box då :)
Puss&Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0