övernattning hos mosiscosis



God morgon skönaste ! haha det kanske inte är morgon x)
Igår hade vi det roligt ! Det var jag, Linnea , Moa, Ella, Sabina, Jennifer,
Rasmus, Viktor & Fredrik. Vi åt snackade och annat roligt :) Sabbi
tog Ragges mobil och han hade porr på den så hon låg och kollade
på det x) Jag låg också i sängen där de låg så jag blev också drabbad
fast jag kollade inte så mycket :PHalv 12 så gick killarna och Sabbi.
Då bäddade vi låg och snackade och sen somnade jag xD Jag tror att
jag var först. hahah alltid xP Jag drömde att jag hade hittat en liten ö med
en jätte fin snad strand och med en palm på. Då typ flyttade jag & ´Miccis
dit. Man kunde bara äta bananer och först så såg inte Miccis dom. Utan
hon fick hjälp av solen. Sen kom Rosanna i våran lilla båt (lill krut). Då
åkte vi hem, men Rosanna kunde typ inte köra så hon körde upp på land
i en ungdoms hall med pingis och sånt. Och det var massor av folk där !
Jag satt bara och asgarvade i båten och alla bara kollade på oss XD Jag
satt och verkligen asgarvade ! Sen vaknade jag.
Och typ hela den här veckan har drömt att alla vill mörda mig ! I onsdags
(tror jag) drömde jag om att Sofia & Ben Stiller ville döda mig. Sen i trosdags
så drömde jag om att jag var hos Albin med Sofia och han hade rakat av
håret. Då berättade han att alla ville döda alla kvinnor. Och jag sa emot
såklart :P Men det är ju helt skumt ! haha saiko x)
Ikväll så skulle Rosanna kanske sova hos mig, men Alex ska sova hos
henne nu så då kanske jag åker till Jennifer, för alla ska sova där ikväll
och jag kanske hänger på, fast vi får se om jag orkar :P
Och juste idag när vi vaknade så var det typ en decimeter snö ! Jag och
Jennifer blev jätte glada ! :D Hoppas det fortsätter att vara snö nu så att det
inte smälter bort ;)
Men ska gå nu, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0