funny day

Hejhej ! Idag efter skolan, så stannade vi lite kvar efter :P Det var jag,
Rosanna, Emma, Linnéa och Sabina. Linnéa tog lite kort ofc ;)
Sen så gick vi utom Sabina hem till Linnéa. Det tog typ en timme
för vi höll på att flumma runt på vägen dit x) Jag höll seriöst på att
kissa på mig !! Rosanna kan typ inte cykla och då åkte hon upp och
ner i gräset. Och tillslut så höll cykeln på att välta och då lisom
hoppade hon av cykeln på något sätt och jag bara sotd och as garvde xD
Sen kom vi hem till Linnéa, äntligen och vi skulle lixom hem vid 6
så vi hann inte vara där så länge ;) Men Linnéa hann typ städa klart
sitt rum :P Sen gick jag hem, och internet funkade inte ! Som vanligt -.-
Men jag hjälpte pappa med maten och det blev fläskpannkaka :)
Gott :D Med lingonsylt :) Iaf efter så gick jag, Linnéa, Rosanna och
Emma och tränade ki box. Jag var med Rosanna och var FLUMM !
Hahahah jag kunde typ inte slita skratta xD Så var det i slutet också
och Rosanna la sig ner och jag fick hennes fötter i ansiktet och hon
gjorde massa roliga miner :D Jag orkade inte gymma så jag gick
direkt hem ;P

Puss , god natt <3 
 
Bilder kommer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0