Grey´s anatomy


gammal blid

Shuuue bloggish ;) Såg nyss ett avsnitt av Grey´s :) Lika bra och
spännande som vanligt :P Innan hade jag lite tråk och tittade på
björn bröder 2.Samtidigt så målade jag mina naglar :) På lördag
så ska jag till stan och hänga med på laserdome. Jag tror det
heter så xD Jag heter så på msn iaf. Det är typ som paintbal fast
med laser så att det inte ska göra så ont :P Det ligger typ någonstans
i stan och det kostar 100 kr för en halvtimme. Dyrt.. Fast inte om man
delar på det xD Vad jag vet så är det jag, Linnéa, My och Rosanna.
Så har de snackat med andra människor, hoppas jag :P Kul det ska
blii :D Jag skulle ju kanske klippa mig idag, men jag ska göra det på
måndag istället :) Längtar verkligen !!Men nu tjatar mamma att jag ska
lägga mig -.- God natt <3 SAKNAR BORLÄNGE :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0