helg igen

God dag alla människor :)

Sitter här och gör ingenting :P Måste egentligen städa mitt rum men det kan jag göra sen :) Men jag tänkte berätta lite om vad som hände igår eftersom att jag hade alla folk här hos mig :) Först vare bara jag, Rosanna , Ella och Emma. Efter vi hade ätit så kom Josse och Lisa. Då gick vi ner till centrum och köpte godis. Och nere i centrum så mötte vi först Linnea och när vi var påväg hem så kom Mira cyklandes :P
När vi kom in till mig så visade jag och Ågren runt för de som inte hade varit hemma hos mig. Sen satte vi på House of wax. Innan så kom Jennifer, Magda och Moa :) Iaf så vågade inte Magda och Jennifer så de gick upp till mina päron och kollade på tv xD hahahah ! Men de tyckte att det var trevligt :P Filmen var läskigare än förra gången för alla andra skrämde upp en x) Efter så komde andra ner och vi satte på Mamma mia. Den är så bra ! Man blir så glad av den :D Fast alla hann inte se klart den, för de skulle hem. Efter den filmen så satt My lite vid datorn och vid 1 så skulle hon också hem. Vi förljde henne till bussen och då kom några fulla killar förbi oss och ba "du är någons flickvän va?" och pekade på My. Sen så sa en annan ba "Ddet är Vicky!!". hahahah fett kul :)
När vi kom hem igen så bäddade vi upp soffan och satte på Step brothers. haha men som vanligt så somnade vi och vid fem så vaknade jag och stände av datorn :P

Idag så vaknade vi vid halv 11. Mamma sa att vi skulle till Arninge (fast vi åkte till täby) och köpa skor, så vi skyndade oss att kä på oss och åt frukost lite snabbt :P Jag har typ suttit i en bli hela dagen. Tråååk ! Men jag hittade ett par hyfsat bra skor :) De är svarta stövlar som jag hittade på Widins. Fast jag skulle vilja att de var lite mer tajta.. Men men, man kan ju inte få allt :(



Ikväll så bär det av till Magda :D Har aldrig varit där så jag ska ringa och fråga vart det är :) Jag och My ska dit tillsammans :) Då blir det typ middag där, och film och annat mysigt :) Längtar :D

Men nu ska jag gå och duscha och städa mitt rum och lite sånt :P
Kramisar ! <3


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Skorna var ju as fina! :) <3

2008-11-29 @ 18:26:22
URL: http://rosaannaw.blogg.se/
Postat av: lovisaan

tihih tack :D <3

2008-11-30 @ 21:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0