hemma igen..

Jag vill inte hem än ! För kort tid var jag där :( Jag ville åka hem typ tills
på söndag nästa vecka !! Fast det här sommarlovet ska jag vara hos Sofia
minst 2 veckor har jag betsämt :) Hahah igår natt så satt jag och chattade
med Linnéa på msn och jag var var typ övertrött, så jag satt och garvade
för mig själv. Skit kul ! Vilket liv man har asså x) Dagen efter , alltså idag
så gick vi upp typ nio eller nått. Vi började med att packa och sen så blev
vi klara vart efter. Vi åkte först till Uppsala, dit skulle Kerstin och Villgot. Sen
så åkte vi hem till mig. Kände mig lite mysko under hlea resan för jag blir
lätt åksjuk, så det kändes som att jag var hungrig ! Väldigt jobbigt !! När vi
kom fram så cyklade vi nästan direkt till Willys och köpte godis. Hahahhah,
tjockisar man är då (a) När vi kom hem så var vi sj'lva hemma för de vuxna
var i Österskär och var ute med Bubba. Så vi satte på Camp rock. Den var
bra. Och sen så dansade vi dans matta tills maten blev klar. Eller vi började
se lite av Saw 4. Efter en stund kom Emma när vi satt och åt. Sen kollade vi
klart på den filmen. Vi kollade också på Get smart. Men i slutet typ så ringde
Rosanna och sa att hon inte vågade gå själv till centrum från Linnéa. Haha
så typiskt Rosanna xD Iaf så gick vi ut och mötte henne. Vi tog med oss
Bubba för han behövde gå ut lite. Vi väntade också på bussen med henne.
Och sen ville Emma inte heller gå ensam, så vi hände med henne också.
Vi hade lixom inget bättre för oss xD På vägen hem så höll vi seriöst på
att frysa ihjäl !! Det var verkligen svin kallt :O Jag kunde knappt springa för
mina fötter och mina tår var helt djupt frysta !! Iaf så var det skönt att komma
in till värmen sen. Vi kollade klart på Get smart och sen satte vi på tv:n. Där
gick The Grudge, så den kollade vi på. Jag hade redan sett den inna, fast
det var typ i femman x) Och Sofia hade sett den i japansk veriasion XD
Hon sa att den var fett konstig :P

Nu är jag typ skiiit trött ! Och Fia ligger här och sover bredvid mig, så söt hon
är :) <3  Kommer sakna allt sen ! :( Alla folk och speciellt Sofia ! Aja, hon ska
ju kanske komma ner till oss på jul. Sen ska jag till henne på påsklovet
och spoertlovet. Eller det beror på om hon är hos sin mamma eller pappa :P
Fast det löser sig nog :) God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0