idag + igår

Hejhej sötnosar ! Jag vet att jag inte skrev igår, men jag hade tänkt att jag
skulle göra det. Det blev bara sent :P Igår efter skolan så följde Emma,
Linnéa & Rosanna med mig hem. Vi satt vid datorn, och de åt hos mig.
Eftersom att det var kick boxning igår, och det orkade inte gå hem och
sånt :P Det blev pannkaka, som jag fick grädda för Linnéa kunde inte x)
Hahaha hon trodde att hon gjorde omelett först x) Iaf så blev dom mycket
goda :) Stolt (a) Iaf så var jag med Emma på ki boxen. Det gick bra och
jag, Rosanna & Linnéa gymade en stund efter. Jag sprang lite och lite
sånt ;P Linnéa & rosanna skulle duscha där på Friskis, men jag åkte hem
och gjorde det :) Och då blev det sent så jag hann inte skriva :P

Idag så möttes jag av en bamsekram av sötaste My i skolan :) <33 Fast
hon skulle vidare till en lektion :P Sen har dagen bara flytit på som vanligt,
bara att vi inte hade någon syslöjd :( Hahah det var typ bara jag & Ella som
blev ldesna x) Efter skolan så följde My & Rosanna med mig hem. Vi gjorde
inte så mycket, satt vid datorn, jag fick damp på mamma (som kallade oss
för idioter) och satt och snackade. Dessutom så lockade Rosanna mitt & Mys
hår, och jag hennes :) Jag har typ fett mkt volym :D Kan typ inte ha det när
jag har rakt! Det åker ner direkt x) Just nu så har jag ätit god middag. Och
Rosanna & My är och köper godis. Sen ska jag också gå och köpa det med
andra människor också :) För vi ska sova här. Det är typ (vad jag vet) My,
Rosanna, Ella, Ågren & kanske Linnéa och Emma. Inte säker :P Kommer
bli myyyysigt :D <33

Bilder kommer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0