jobbig mamma

Hej alla sötnosar !

Jag fick tydligen inte datorförbjud x) Mamma är såå jobbig ! HON ÄR SKIT
JOBBIG !
Får damp på henne ! Idag var jag med Linneorna och då gick
vi hem till Linnéa P Och vi gjorde inte så mycket. Typ spelade kort och
kollade på tv. När jag kom hem så pluggade jag matte, efter maten så
pluggade jag matte en stund. Sen bytte jag till spanska. Sen höll jag på att
få panik för jag orkade verkligen inte mer , för jag hade svenska kvar. Men
då sätter sig mamma vredvid mig och ba, men gör det här nu. Och nyss
kom hon ner och ba men jag skriver glosorna här så gör du dom sen. Jag
ba jag orkar inte! Hon ba jo, jag vill att du ska vara duktig i skolan :) Och
sånt ! Har jag inte gjort tillräckligt eller? Är jag inte duktig när jag bara har
pluggat enda sen jag kom hemifrån Linnéa? Nej tydligen inte !! AAAAAAH !
Jag blir seriöst så himla arg på henne !!!! Iaf här kommer några bilder från
idag :)



Och jag är så glad att det är Grey´s anatomy idag :D <33

Pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0