knas..

God kväll :)

Dagen började med att jag gick upp ur sängen, typ halv vaken. Gick till skolan
och var i skolan till dagen var slut. Efter så följde Rosanna, Ella, Emma och
Linnéa med mig hem. Vi typ åt och satt vid datorn. Det blev också en film :P
Sen skulle de hem och äta. Mami och papi skulle bort, så jag åt hos Ella.
Gott vare ;) Sen gick vi hem till mig och jag packade mina saker, för jag skulle
sova hos Rosanna. Så vi gick till Rosanna då.Typ direkt så gick vi till centrum
för vi skulle hyra film och köpa godis. Hon skulle också ta ut pengar till hennes
pappa. Men det blev lite knas för att hon slog typ fel kod så bankomaten åt upp
det, så hennes pappa får gå till sin bank på måndag. Men hon fick typ panik
och sa att han skulle döda henne. Han blev arg till en början men sen så
lugnade han sig. Asså vi var fortfarande på ica då :P När vi kom hem så
berättade hon ytterligare en gång till om vad som hände. Stört asså ! Han
måste ha gett henne fel kod, för vi såg och hon gjorde rätt ! Knaaas.. Vi satte oss
direkt och kollade på film och efter filmen följde vi Ella hem och nu sitter jag här
och de andra ligger i sängen och sover :) Sött ! <3

Imorgon så ska ju massa människor, och jag, till stan och spela laserdome.
Fett kuul :D Fast först ska jag hem och ta ett bad, kanske läsa lite, sitta vid
datorn, ta en macka :D Myyyyyys !! Ska väcka de andra nu, God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0