natt inlägg

Klockan är typ 3 och snart ska vi soooova :) Ska bli skönt :P Jag & Linnéa
ska sova här hos Ella. Jag & Ella sitter här medans Linnéa är och tvättar
bort hennes ansiktsmask x) Förut hade jag & Linnéa det jätte mysigt i soffan :)
Jag höll seriöst på att somna och det var såååå mysigt :D hahaha hon
smsade med Kim och då låter det när det kommer ett nytt sms.  Så hon satte
moblien när mitt öra så jag blir typ döv när det kom ett nytt sms :O hahaha
jag röck som en ny upp dragen fisk xD Och jag var typ fett flummig x) Kuuul !

Imorgon så skulle jag gå på bio.. Men det blev tydligen inte så.. Eller i sånt
fall så går jag själv, eller med någon kompis om nån kan :D Och det blir i
Täby då.. Pallar inte åka så långt :P Och någon dag i veckan ska jag åka in till
mamma så ska hon & jag shoppa massa kläader till mig :D Jag har valt lite
kläder och nu ska jag typ plocka ut lite så det inte blir så mycket ;D

Samtidigt som jag är inne tänkte jag passa på att göra reklam för
gratismakeup.se. Tihihi, är medlem på många sånna saker för att man kan
vinna så fina saker, och det tycker jag att ni också ska bli ;) Klicka på bilden så
kommer ni direkt till sidan :)



Puss och god natt på er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0