om allt och ingenting

Kom precis hem från träningen :) Eller jag sprang på ett löpband och kollade
på "Fantastic four" som går på 6an. Och det gjorde jag i typ 40 min, en
halvtimme :P Och snart ska jag duscha :)
Jag berättade aldrig vad jag gjorde efter skolan och för er som vill veta så gick
jag hem, tog en kiwi och sen så kom Rosanna till mig för hon hade
massa videor som hon ville se på :) hahahha va sjuka vi är asso ! Det var typ
två som var för ett, två år sen och de andra var ifrån Dalarna när vi var där.
Hahaha va piiinsamt ! Gud va vi garvade då :D Sen vid middagen så gick
Rosanna hem och jag åt, satt vid datorn och sen stack jag och sprang en
stund :P Och nu sitter jag här, höhö ^^
Imorgon har vi läxförhör i so -.- Kommer icke klara det för jag har inte tränat..
Men jag ska läsa igenom det innan jag ska sova :P Apropå skolan så sprang
och och Emma in i Mia där och jag frågade om hon hade tättat matteprovet
och hon sa att jag hade fått jätte bra resultat ! Typ VG nästan MVG :O WOHO :D
Jag klarade mitt mål ;) haha x) Men nu ska jag gå och duscha ! God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0