shopping imorgon :D

God kväll alla !
När jag satt och läste på son så ringde mamma mig. Då sa hon att hon
skulle jobba extra på fredäg. Och då blev jag lite ledsen.. Men sen så sa
mamma att hon kunde sätta in mitt barnbedrag på mitt kort :) Fast då
tänker jag att det kanske blir för lite, men jag måste snacka med henne
ikväll, för om det blir för lite så ska jag fråga om jag kommer in till henne
annan dag så köper vi resten :P haha har typ fått shopping abstenens x)
Men jag behöver och ska köpa:



Fast det jobbiga med mig är att jag inte kan bestämma mig för vilken/vilka
färger kläderna ska ha xD Kanske någon kompis vill hänka mig ;)

Idag så var det en ganska lång dag kändes det som. Rolig, men lång..
Och jag tog massor av kort som jag ska ladda upp ;D


haha många pics ;)

Ska typ åka och träna snart ;) PUSS <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0