sleepover hos maggie

God kväll alla !

Jag måste skriva lite snbbat om vad som hände igår hos Magda :D Först så kom jag och My dit. Vi var där först av alla :) Sen kom alla människor och det var Linnea, Moa , Ella, Mira och Lisa (+Jennifer & Magda men de hade sovit där dagen innan) :) Vi hade det trevligt. Riktigt riktigt trevlans ! Först åt vi pastasallad, som Jenni och Magda hade gjort som var jätte god ! :) Sen kollade vi på en film som hette Stardust, som var bra :P Lite mycket fantasy men den var bra :P Sen ringde Jenni till sin mamma och frågade om hon kunde komma förbi med sing star och det kunde hon så vi stod och sjöng hela natten lång :P Ella blev typ jätte hes x) Sen när vi blev lite tröttare och all energi var borta så satt vi och pratade en stund. Vid typ 1 eller nått så skulle My hem så jag följde henne en bit :) När jag kom tillbaka så hade de börjat bädda maddrasserna och sånt så la vi oss och snackade till typ halv 4 :P hahah och vi vaknade vid halv 10 xD

Dagen efter så åt vi frukost och sen fixade vi oss en massa :) Och Magdas hus var jätte gulligt och hon hade två jätte underbart söta katter ! De hett Boris och Doris :D Vid typ 1 så åkte jag hem till Jennifer och där bakade vi lite pepparkakor :D Fast jag hann inte smaka på dom för jag skulle gå vid 2. När jag gick ner till stationen så orkade jag inte vänta så jag gick från typ solbrännan till centrum, som faktist inte var så långt :P Det blev till en skön promenad :P Sen kom jag till gymmet och där gymmade jag och Rosanna ett tag tills vi gick hem till Rosanna. Där gjorde vi inte så mycket, satt vid datorn och annt :P Vid fem så åkte jag & Miccis till gymnastiken. Där så typ stukade jag foten så jag kan seriöst inte gå ! Gör skit ont :( Men nu så ska jag sova :D



God natt och sov gott alla :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0