tjejkväll ikväll

Tjuu ! Just nu sitter jag här i min soffa och Ella, Rosanna och Emma här.
Och de står och sminkar sig vid mitt sminkbord, som vanligt xD Och Ella
vi sminka någon :) haha sötnos <3
Ikväll så ska alla typ sova hos mig. Men jag måste fråga mina päron först :P
För att det är typ 12 pers xD Och imorgon så blir det hos Magda :D Har aldrig
varit där, så jag längtar :) Och då ska vi äta piiiizza ;)
Hahahah Rosanna fick panik för hon och Ella hade målat på min spegel
med permanent marker :P Hoppas att det går bort ! hahaha hon ba sprang
ut i köket och skrek "VAD SKA JAG GÖRA?!?!?!" xD HAHAHAHAH STÖÖÖRD !
haha flummisar de är ! Det går runt med mina gamla solbrillor :D

Pussisar på er sötnosar ! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0