13.10

Sitter här i min soffa och tjockar mig med en banan och mandarin. Jag
blev så himla sugen på något så jag var tvungen, dessutom så har jag
ont i huvudet. Det blev ju inte någon träning ikväll då så jag måste
verkligen göra något imorgon ! Jag har gjort annat förstår ni. Föast var
jag med Emma, Linnea & Linnéa. Vid typ 4 eller nått så gick Linnea, för
hon skulle på träning. Så då gick vi upp på Emmas rum och typ inte gjorde
nått.. Jag åt hos Emma och då blev det typ potatis med köttbullar, och det
var gott :) Sen skulle jag gå och möta Rosanna i centrum, för hon skulle
sola på sun videos och hon ville inte vara där ensam :p Fast jag var ju
så lite sen (a) Och hon blev typ lite irriterad, hehe :p Iaf så satt jag där i ca
en halvtimme och läste en gammal NU - tidning. Roligt liv asso ! Fast
imorgon så ska jag kanske inte till stan och köpa skor :) Inga roliga skor,
utan Gympaskor som man kan ha innomhus. Jag vill ha uggs, fast jag
skulle aldrig få ett par så dyra skor av mamma :( Har redan frågat.. Jag
har bara mina "robin hood"- skor som jag köpte i våras, eller förra hösten :P
Jag själv tycker att de är ganska fula men alla andra säger att dom är fina.
Fast de är det enda "stövel par" jag har :P Annars ahr jag ett par trasiga
tygskor, som jag använder och ett par ballerinaskor , som jag också använder.
Imorgon, då om jag ska åka in till stan så ska jag kanske köpa nått annat :)
Vi får se :p

Pusspuss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0