15.10

Kollade just på Grey´s anatomy. Det var såååå bra ! :D Och jag är
så glad över att Derek och Merdtih är tsm igen :D Idag så skippade
vi spanskan. Vi valde att kolla på Yvonnes barn. Och när vi satt och
åt middag ikväll så sa mamma att morfar har köpt biljetter till den !
Så jag måste se den igen på fredag -.- Iaf så efter teatern så följde
Rosanna med mig hem.  Vi åt lite mellis och sen så började Rosanna
leka lite med kameran. Då började jag också komma med på bilderna
och då började vi helt plötsligt börja filma. Först gjorde vi en kort film
som blev fel, för Rosanna tyckte typ inte att det kändes rätt eller nått ;S
Och sen så satte vi oss i köket. Och då så kom jag inte på nåra frågor ,
så ville hon snacka om tamponger och då sa hon att hon kom från Ukraina.
Och samtidigt gjorde hon en massa roliga uttryck. Så vi hade mycket rooligt :D
Sen satt vi vid datorn en stund och sen så skulle jag äta och sen skjutsade
jag hem Rosanna (på cykel) :D Här är några av våra fina bilder som vi tog idag x)




Puss och god natt / Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0