30.10

Helluu!


Igår så skulle vi bada, men vi hittade inte ett lås så vi sket i det. Istället så
satte vi oss vid en varsin dator och flummade xD Fett kul det var :D Senn vid
typ 4 eller nått så kom Kerstin och Ville + hans kompis. Efter vi hade ätit så
kom Söder och Ville typ mobbade han och jag fick damp på hans kompis xD
Sen så orkade vi inte med dom så vi gick till David. Där så gjorde vi inte så
mycket till en början men sen så spelade vi lite kort.Vi spelade neger och
president. Hahah jag & Sofia förlorade typ varannan gång och David vann hela
tiden xd Sen kom Albin och han tog över för Sofia. Men han var inte så mycket
duktigare xD Det blev lite tråkigt efter ett tag så vi gick ut. Albin hade cykel Så
han skjutsade mig & David, så fick Söder & Fia gå bakom :) Han var fett vinglig
och kunde typ inte cykla rakt x) Vi åkte till kupolen och satt på donken och
snackade. D & A åt därockså. D stannade där för hans kompisar kom, men vi
andra gick. Då gick vi hem till Sofia. Vi skulle se på Jalla Jalla men hon hittade
inte skivan x) Sen vid 11 så skulle Söder hem så vi följde han till bussen. Och
sen så sa vi hej då och gick in. Skulle kolla på The Reaping, men vi orkade
inte :P Hahaha det var riktigt kul igår :D Fast Albin mobbar mig för hur jag
pratar-.-




Idag har vi bara suttit vid datorn och flummat och sånt :D Mycket myyyys !Och
sen ska vi till Vassbo och ta det lungt. Villgot är där så det kommer säkert inte
bli så lungt xD Vi ska spela Black och annat mys :D Hahahah Sofia tävlar med
Söder på att göra flest situps. Hon är på 240 och han är på 300. xD Han tävlar
inte med henne. Fett kul asso ! Fast jag känner mig fett tjock ;P Får göra ngr
situps, PUUUUUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0