emma 14 år :)

Tjäääna !
Igår så hade ju Emma en födelsedags fest :P Jag kom dit typ sist. Fast
Linneorna var sena så jag var inte sist :P Iaf så åt vi tacos och det var gott.
Sen gick vi in i vardagsrummet och tittade på american pie: band camp.
Vi åt godis och hade kul :P Sen så typ bara flummade vi och allt möjligt
kul :D Efter vi hade bäddat fram allt så satte vi oss och snackade. Först
snackade vi om spöken och massa läskiga saker, som ledde till drömmar
som typ ledde till nått annat osv x) Och det var riktigt mysigt. Vi hade tänkt att
dygna, men det blev inte så för vi blev för trötta x) Klockan gick typ as sakta !
typ vi blev trötta och trodde att klockan var runt två när den bara var vid 11 x)
Vid typ 3-4 så fick My typ damp xP Hahahahha hon gjorde massa roliga
saker och så tog vi kort. Och sen berättade hon en historia för mig. Det var
att hennes pv hade stoppat upp sitt huvud i hennes mutta och hon skrek
som en suckten ko, och när hon stoppade upp sitt i hans röv så stack han
fortaren än ett bi xD HHAHAHA det var så himmla kul ! Och sen så typ blev
dom horor och hade sex mitt på plattan och sen dog de. Iaf så efter det så
blev typ klockan halv sex. Då gick vi och la oss. Idag så vaknade vi typ tio i
ett eller nått :D Riktigt skön faktiskt (a) Men vi hade inte ställt om klockan så
vi somnade halv fem och vaknade tio i tolv, egentligen x)

Idag så ska jag till Sofia :D:D Jag skulle ta ett tidigare tåg men det var fullt
så jag kommer typ vara där halv tio :( lite sent men det är bättre än att
komma dit imorgon :D Har saknat henne skit mycket !!

Bilder från gårdagen ;)



Hahaha , kul va? :D nu ska jag iaf gå och duuuscha ;) PUUUUUUUUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0