ett tag sen..

hej bloggen :)

nu var det ett tag sen jag skrev.. Jag har inte riktigt orkat och sen så har
det bara blivit så att jag inte har srivit nått.. Det har iaf hänt ganska mkt..
Tex rosanna & alex har blivit tsm och de är ur gulliga ihop :) Sen så har
jag tagit ut mitt nya örhänge och satt dit ett annat, och andra små saker
som jag inte kommer på just nu :P Den här helgen så har jag haft fullt
upp. Jag har varit barnvakt för jacob & emma. Det har varit ganska jobbigt,
Jag sov inte så bra.. Eller okej, fast de väckte mig typ hela tiden i natten och
sen så gick jag upp med dom kl kvart över 7 :O Värsta jobbigt. Så nu är jag
ganska trött. Igår så åkte vi ut med båten till först vårholma och sen mjölkö.
Där åt vi lite och fikade och lite sånt :) Sen när vi åkte hem så köpte vi godis
och sånt som var väldigt gott :D Men jag måste börja träna ! Jag går upp
dag för dag asså, inte kul! Det räcker tydligen inte med träning på torsdag,
tisdag & söndag som det skulle göra på alla andra människor. Jag blir så
suuur ! Iaf så vet jag vad jag ska önska mig i julklapp x) Jag vill ha en platttång,
webbkamera & peeeengar ;D Och sen så ska jag klippa mig & jag kanske
vill färga/tona håret i någon färg eller nått annat kul :P Fast det blir om ett
långt tag. Ska spara till lite längre hår först :P Nu ska jag gå och lägga mig.

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0