hemstudiedag



Shooo bloggish :)

Imorgon har jag hemstudiedag. Jag sa att jag skulle göra lite ikväll
men jag har inte det. Så då har jag mer jobb imorgon :( Men jag tänkte
inte bara plugga imorgon. Fast jag borde det för jag har två läxförhör och
ett prov på frdag, men jag vill ner till centrum för jag behlver lite saker från
kicks. Jag behöver speciellt hårinpackning :P Och sen tänker jag på om
jag ska köpa lösnaglar eller om det är onödigt med pengar.. Men först
så ska jag ju plugga :P Idag har jag däremot inte gjort så mycket. Jag
var först i skolan och sen så förljde Rosanna med mig hem. Vi gjorde
inte så mycket. Vi satt vid datan och kollade igenom alla mina bilder.
Sen åkte hon hem och jag laddade ner Mamma mia :D Äntligen har jag
hittat den !! Då kollade jag & Miccis på den :) Den gör en så glaaad :D
Ska gå nu pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0