höstlov !

Tjoo bloggish !
Just nu sitter jag och målar naglarna. Jag var i stan igår så då köpte jag
två nya :) De är rosa, fast i olika färger x) Jag köpte också två par spets
trosor och en halsduk. Äntligen har jag en halsduk ! Varje gång jag
har varit i stan de här senaste gångerna så har jag letat efter en, och
igår så hittade jag en på Ginatricot. Emma hade köpt en likadan och jag
gillade den, så jag köpte i en annan färg :P Efter stan så åkte jag hem
och packade för Jennifer hade bjudit typ alla tjejer i klassen på spakväll.
Den blev väldigt lyckade och vi hade riktigt kul ! :D Vi har tagit massa bilder,
fast Miccis har tagit min dator för att se på film på så jag får ladda upp
senare. Är typ fett irriternade asså ! Hon har ju en egen dator lixom ! Ikväll
så ska jag sova borta igen :P Vi ska hem och fira Emma, eftersom att hon
fyllde år för en vecka sen och då ska hon ha partaj :D Det ska typ bli jag,
Rosanna (tror jag), Moa, Ågren och typ Pettersson :) Vi ska ät och sånt
där. Annars så ska jag inte göra på mycket idag :P Jag ska typ ner till
gymmet och träna lite och sen så ska jag vara hemma ;P
pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0