igår och idag

Hejhej bloggen :) Det blev inte stan igår. Både för att mamma kunde inte
då och jag skulle vara med Linnéa & emma. Vi åkte först hem till mig
för jag skulle fixa lite skaer, men sen så åkte vi till Linnéa. i hade roligt
och åt skorpor med te, fast jag drack nyponsoppa :P Det var väldigt gott ;)
Sen satt vi och kollade på tv och snackade lite om vad som helst. Sen vid
sex så åkte jag hem och åt. Vid typ halv åtta så cyklade jag & Ella ner till
Friskis & Svettis, för vi hade bestäm att vi skulle gymma. Med Emma &
Linnéa också :P Det var jobbigt, men vi hade roligt. Så vi har bestämt att
vi ska göra så här minst två ggr i veckan,  för vi ska satsa på att få fina
kroppar tills sommaren 09 ;D Vi strechade väldigt länge så jag har ingen
träningsvärk idag. Trodde att jag skulle få det för jag brukar få det även om
jag har strechat :P Och idag så ska jag nog bara hem och ta det lungt :)
Jag börjar 9 och jag hade glämrt det igår så jag vaknade tio i sju -.- Fast
det gör inget, jag skulle ändå inte kunnat somna om x)

Dagens outfitt



- Puss& kram jeans, 899 kr
- linne från h&m, 79 kr
- tjock tröja från Quicksilver, ca 300 kr

Pusshej, ska till skolan nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0