måndag..

Håller på att plugga till engelska uppgiften man ska ha gjort till på
fedag. Veckan efter lovet så ska vi ha prov på varje engelska lektion.
Fast det är ett prov som är uppdelat i tre delar men ändå x) Och på
fredag så har vi so-prov, och jag vet inte riktigt hur jag ska träna på
det.. Jobbigt läge asså. Idag så har det ungefär varit som en helt
vanlig måndag. Förutom att jag berättade för mina kompisar att vi
kanske ska flytta till Australien efter nian ! Mamma och pappa har
redan sökt efter visum och jobbrätt där.. Och Rosanna blev helt
förkrossad ! Hon blev typ helt deprimerad och hon sa att om jag
flyttade så skulle hon ta självmord. Och om vi ska det så vill hon
bryta våran kontakt helt :( Hemskt tycker jag ! :( Så vad ska jag göra??
Då gick vi in på toaletten så stod vi och kramades och vi fick lite tråar
i ögonen och så sa Rosanna att när jag kommer hem så tänkte hon
att jag skulle vara brun och ha långt strand hår och inte kunna svenska.
Hahaha, sen blev jag Jesus med skägg xD Hon är för gullig asså :D
Älskar dig Rosanna ! Och alla andra förstås :) Men jag skulle ju tycka
att det var kul att flytta dit, men jag önskar att jag kunde ta med mig alla
som stannar här ! :( Det skulle vara så underbart kul ! :D Fast det är ju
inte helt 100% säkert att vi får visum heller ! Iaf idag efter skolan så
förljde jag med Ella hem. Vi åt toast med te och kollade på Camp Rock.
Det var en bra film, ni vet den med Jonas brothers med i. Han som
spelar "huvudrollen" av brorsorna är lite snygg ;) Han såg ganska bra
ut (a) Håller på att ladda ner filmen nu :)

pusspåer !



haha oldtimes ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0