onsdag.

Nu var det några dagar sen jag skrev :P Men jag hade tänkt att ta
dag för dag :) Fast måndagen vet ni redan om :P

Tisdag: Jag gick till skolan som vanligt och allt som vanligt. Sen efter
skolan så följde Magda, Ågren, Moa, Ella, Lisa & jag med Jennifer
hem. För Rosanna & hon skulle baka månmuffins till deras uppgift
och Rosanna förljde inte med och vi andra ville. Så vi åkte hem till henne
och först så tog vi lite mellis. Sen så började vi baka. Det var roligt och
vi hade kul. Vi åt middag där också. Allesammans x) Det blev spagetti
med korvstroganoff. Sen fick vi lite brottom för vi skule till skolan, för
våra föräldrar skulle komma dit och kolla på det vi hade gjort på blocket
(en lektion). Så vi drog till skolan så fort vi kunde. Så nu har vi kompledigt
på typ 1 timme och 15 min :P Jag vet inte riktigt nät men jag hoppas på
en morgon så att man får sova ut :P Iaf så när vi skulle hem så skulle jag
egentligen träna med mamma. Men Jennifer ville inte hem själv, så jag
tänkte att det skulle vara roligt att sova över hos henne. Så då gjorde jag
det :) Vi rakade benen och vi satt lite vid datan :) Sen blevvi så trött att vi gick
och la oss x)

Onsdag: Hennes mamma väckte oss typ tjugo i 8. Vi låg kvar ett tag och
gick upp ti0o i 8 eller 8, kommer inte ihåg :P Iaf så klädde vi på oss och hon
sminkade sig. Jag tänkte sminka mig efter vi hade ätit. Men vi satt och åt lite
för länge så jag hann inte smnka mig. Hann bara borsta tänderna. För först
missade vi den första bussen när vi åt och sen den andra kom typ inte :s För
vi kom typ en eller två minuter tidigare :P Så vi tog bussen som gick 16 över
och då blev i lite sena :P Vi hade idrott idag, och jag hade inte med mig
några kläder. Så jag och Linnéa satt på läktaren och snackade lite. Hon hade
med sig en silverbläckpenna. Så hon började måla på mina läppar. Sen så
sminkade hon mig med ögonskugga och den där pennan :P Hahahaha hon
målade också så att mina ögonbryn satt ihop XD Hon höll typ att kissa på
sig när hon såg min ifrån rätt hål (för jag låg i hennes knä) :D Efter skolan så
hängde Linneorna med mig hem. Vi gjorde milkshakes till mellis och sen
sjöng vi sing star, som inte är så ovanligt :P Vid typ 5 så gick det. För Linnéa
(p) är typ rädd för mina päron för de skällde ut henne och Rosanna förra helgen.
Och Linnea (å) skulla på träning :P Sen nu på kvällen så cyklade jag till gymmet
och tränade lite. Har ångest för jag tränade inte i söndags, och då behöver jag
träna för det är den enda dagen i veckan jag har gympa på. Sen så tränade
jag ju inte i tisdags :P

Bilder


Nu ska jag gå och duscha, pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0