skin skin som den sol du är


(gammal bild)

Idag har jag bara pluggat. Jag vaknade av mamma och pappa.
Klockan var väl 8 eller nått.. Jag kunde inte somna om så jag gick
upp sen när pappa hade gått. Då satte jag mig vid tvn och sen vid
datan och sen så började jag plugga. Jag har pluggat no och so
och nu så ska jag till Emma och då ska vi plugga tillsammans. Men
först så ska jag till centrum och köpa hårinpackning och nått annat x)
puss och ha det bra <3

Dagens frukost: macka med mölk och banan
Dagens klädsel: pyamas
Dagens godis: har inte ätit godis idag
Dagens dryck: mjölk
Dagens längtan: sofia ! 
Dagens låt: Chamillionaire - True
Dagens plagg:  pyamas
Dagens avundsjuka: inte idag
Dagens sämsta: inget :P
Dagens bästa: har hemstudiedag och jag ska till emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0