utekväll

hejsan bloggish !
Efter vi hade ätit middag så kom Söder (Mattias) och Albin. Vi bestämde
oss för att gå till Albin för Sofia tyckte att det var så tråkigt här hemma hos
henne. Hahaha Albin var fett rolig ! Jag sa inte så mycket.. Jag är ju som
jag är :/ Iaf så gick vi till han och påvägen mötte vi nåra andra människor.
Bl a Sofias kompisar, vars en av dom är Albins lilla syster. Så vi följde
med de hem till dom. Fast vi drog direkt för vi skulle möta någon som
hette Erik. Han var ganska liten :P Sen gick vi hem till Sofia. Och då satt
vi och flummade lite på Fias rum och sen drog vi till "stan" för att Erik
skulle möta sin tjej där. Jag, Fia & Söder gick efter ett tag för Erik skulle
typ med sin tjej och då hängde Albin med dom. Så vi gick hem till
Sofia igen och kollade på film. Det blev Pirates of the Caribbean 3, som
jag har sett massor av ggr :) Nu sitter vi och kollar på 2 ½ men :P Har
typ tråk.. God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0