17/09/08



hej bloggen :)

Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag har varit i skolan, sen så gick jag
till centrum fr jag skulle ta ut en kräm på apoteket för finnar. Sen gick jag
hem och då satte jag mig vid tvn och kollade lite :P åt lite mellis och sen
så gick jag in på datan. Internet funkade inte så jag spelade lite spel. Då
började det funka igen. Men då ville jag kolla på en film. Jag kollade på
kung fu pnada och under den filmen så kom miccis hem. Hon satte sig
och kollade med mig. Sen var den slut. Den var väldigt bra tycker jag :)
Och den var hyfsat rolig :P Så från 1-10 så får den en 7a . Sen så ville
vi kolla på en till film och det blev Fool´s gold. Den var riktigt bra asso !
¨Det var med Kate Hudson och Matthew MacConaughey. Jag tycker
att de passar bar ihop och är jätte söta ihop :) Men tyvärr är dom ju inte
tillsammans på riktigt .. Men den filmen var iaf väldigt bra :P
Nu ska jag drömma mig brot till en annan värld ^^ puss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0