äntligen fredag :)

tjenare bloggen! Igår så gick jag och Rosanna på ki-box på friskis & svettis
och se var sjuk jobbig. Man ska ju slå och massa saker så mina fingrar
började darra och det gör dom än, så jag har typ inte kunnat skriva idag i
skolan ! :o Hahaha fett svag jag måste vara ! Och skolan , på spanska
lektionen så hade jag , emma , rosanna & linnéa lite kul xD lägger in dom
sen :) Iaf så var det kul :) Ikväll ska kanske rosanna & emma sova hos mig :)
Vi ska kolla (om den blir klar) Titanic 2. Det är helt hemskt att det ska komma
en tvåa ! Har sett trailern och det var typ att Jack kom tillbaka och han typ
hamnade i fängelse eller nått och att han fick reda på att Rose var död och
han blev typ skit ledsen. Men asso jag vill egentligen inte se den för då
skulle den förstöra den första filmen och då skulle det inte vara sorgligt.
Men ändå så vill jag se den för att jag vill se den xD Men nu ska jag gå
pusshej ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0