den här veckan

hej bloggen :)
Nu sitter jag här i min soffa ensam. Linnéa & alex gick nyss hem :P
Jag råkade readera allt jag hade skrivit och jag orkar inte skriva om
allt så jag bara förkoratr texten lite :P

Måndag: Hemm tror jag :P

Tisdag: badade med emma, my & rosanna på runökursgård. Och jag
sov hos rosanna då och vi sov i hennes mammas säng och det var
skit skönt ! Vi pluggade på kvällen och jag var jätte övertrött så jag bara
satt och garvade x)



Onsdag: Jag följde med mormor och hämtade jacob och emma på
dagis :)

Torsdag: Jag var med linnéa, ella & rosanna. Vi sjöng sing star och gjorde
en banansockerkaka :) den blev vääldigt god :) Innan vi gick hem så
dissikerade vi ett grishjärta ! :o Jag & linnéa var i en grupp. Och hon skrev
sitt namn på vårat hjärta. Men man såg klaffar och musklerna och allt !!
Det var inte jätte äckligt. I sånna fall var lukten värst !



Fredag: Idag så var jag med linnéa, emma, ella & rosanna. Vi sjöng sing star
men efter ett tag så blev det tråkigt. Så gick de hem till emma, för de skulle
äta där. Jag åkte också till emma fast efter maten och då skjutade jag my också
:) Därför att jatg är så snäll (a) Men rosanna, emma, alex, moa & ella satt
redan och tittade på film där :P Vi kollade först lite på film och sen gick vi
ner till söra närköp ett tag och sen så gick in igen :p Jag skulle åka med
ella och hon skulle hem halv tolv. Linnéa orkade inte vänta på att alex skulle
hem så hon åkte med oss :)



Det är vad jag har gjort den här veckan. Och idag så har jag inte gjort så
mycket. Tagit ett bad, sprungit en stud i såret och varit med alex & linnéa.
Och snart så ska vi ha gäster. Det är lina & jesper.  Jag har inte träffat dom
sen jag var typ 8 eller 9 år ! När jag var liten så var vi med dom typ varje nyår :)
pusshej , ska gå nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0