hål i örat



Hejsan bloggen :)

Just nu sitter jag och kollar på The Hills , som går på MTV. Eller jag sitter
här uppe för att mitt cpinternet funkar inte :( Men idag i skolan så gjorde
vi inte så mkt. Vi hade idrott på IP. På lunchen så beställde jag också
rosanna tid hos frisören för att vi skulle ta ett till hål. Eller jag skulle det
och då ville rosanna det med så hon fick låna pengar av mig. Just nu
är hon skyldig mig 310 kr !! Fast jag ska ju få tillbaka det. Ja, som sagt
var tog vi ett till hål i ett av våra öron efter skolan. My var också med :)
Det blev fint tycker jag, men jag skulle ha satt hålet lite längre bak kanske..
Och idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra , pusspuss!
Så här såg min väska ut som jag fick av my & rosanna:

fin eller hur? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0