in to the city

Hej gullungar. Idag har jag haft kul :P Först var jag ju i skolan, det är ju
måndag -.- Och då hade vi det lite kul med tjejerna. Vi satt och snackade
och tog lite kort :) Sen efter skolan gick jag med rosanna hem till henne.
Och vi hade kul , och jag åt där :) Sen så gick jag hem och jag skulle möta
mamma , men så var hon inte där och jag gick runt och letade. Tillslut
så hittade jag henne och då sa hon att det var bra att jag hade gått runt
och letat för då hade jag fått motion. Jag ba blev sksit sur och ba sa att
det är det ända hon tänker på och massa -.- För det är verkligen det ända
hon tnäker på. Typ :P Iaf så när jag kom hem så fick jag jätte ont i huvet.

Och imorgon så ska jag & rosanna in till stan & shoppa. Jag ska köpa
present till My & rosanna. Och sen ska jag och rosanna kolla efter prao-
platser. Jag har gjort "visitkort" till oss så vi ska verka extra proffsiga ut xd

Men hä kommer lite bilder från idag :)



Men nu ska jag siv för att mamma tjatar och jag hatar henne just nu !
puss hare bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0