lilly sötan !



tjosan !
Idag fyllde mamma år och då firade vi henne på morgonen. Hon fick
en klockradio och en elvåg :P Sen cyklade jag och ella till skolan.
Sen var jag i skolan. Efter skolan så gick jag och rosanna med emma
hem. Först kollade vi på en film men sen kom lilly hem och den filmen
var inte så bra för henne. Så vi gick till lekparken med henne. Hon sa
skit gulliga saker. Hon sa typ : När jag är lika gammal som emma så
ska jag bo hemma med mamma och pappa. Men sen när jag blir
mamma så ska jag flytta till ett eget litet hem. Och skaffa en pappa. Och
bran :)
Och sen sa hon typ också : när jag blir som emma ska jag ha en
egen binda och mens
. SÅ HIMLA GULLIGT :D <3 Jag älskar verkligen
henne ! Hon har så roliga idéer :P Men iaf så när jag kom hem så skulle vi
till en resturang och fira mamma, och spela minigolf :) Det blev god mat och
jag kom två på minigolfen :P Och nu sitter jag här i handduk medans mamma
tjatar på oss att gå och lägga oss, hahaah !

Dagens outfit;


- leggings från hm
- linnen från ginatricot 49 kr
. linne (kjlo) ginatricot 79 kr
. kofta från ginatricot 199 kr

puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0