shopping i stan

Tjoo sötnosar :)

I fredags så sov rosanna & emma här. Vi bastade och vi tittade på
några filmer och så på sista filmen somnade vi , som vanligt :P ( fast
vi vaknar sen i slutet). Men jag har inga bilder på det just nu för rosanna
vägrade att skicka genom msn , men nu har hon börjat lägga in på bdb så
jag lägger in dom lite senare. Vi hade det icf väldigt kul. Sen på lördagen
så åkte jag och rosanna in till stan och shoppade. Som hade varit bestämt
väldigt länge. Så nu har det äntligen blivit av :D Jag köpte många fina saker
och det var rosanna som hittade allt ! :o Hon ska man typ alltid shoppa med
för hon hittar alltid fina saker ! Tack älskling :D <3 Jag blev iaf väldigt nöjd
med allt :D Och efter vi hade gjort det så gick vi , eller rosanna, och letade
praoplatser. Typ alla sa nej en det var några som ja att man skulle ringa
upp :) Men rosanna frågade överallt förutom på hurry curry-resturangen och
på bik bok. Bik bok sa nej men jag fick ett nummer som jag ska ringa till hurry
curry. Hoppas att jag får där :D För min ksuin extra jobbar där typ :P  Men vi
hade det kul och blev  väldigt trött på vägen hem till emma. För vi sov där inatt.
Föst så kom jag och rosanna. Sen så vid typ halv 12 , 12 så kom my också.
Hon hade fått en ny skit fin mobil. (hon fyllde ju år i fredags) Och jag var så trött
så jag bara läg och lyssnade på de andra :P Sen på morgonen så vaknade jag
av att my var uppe. Hon skulle till stan med sin mamma och de skulle shoppa.
Jag var väldgit trött så jag hörde inte riktigt vad hon sa så jag trodde att hon sa
att de skulle på bio så jag frågade vilken film hon skulle se XD Hahaha fett cp
asso ! Och sen så har jag inte gjort så mycket mer idag.. Jag ska ha gympa vid
halv sex till sju bara :P 

Bilder på vad jag köpte i stan :)


- Baggyjeans från ginatricot, 499 kr
- Bh och trosor från H&M, 163 kr
- Grå tjock tröja från H&M, 198 kr
- Lila tjock tröja från Vero Moda, 160 kr

Fint vaa? ;D
Nu ska jag ät, puss från looovisa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0