släktis

Som ni kanske vet så har vi haft släktiskalas här hemma. Vi firade mamma,
pappa & mig. Jag fick:

- dagbok
- presentkort på hm
- presentkort på filmbutik
- björn borg trosor
- ett armband som jacob har gjort

Det var kanske inte sp mkt men de var fint :) Och igår så sova jag, emma &
my över hos rosanna och firade henne. Gulliga my hade gjort en tårta till
rosanna & söta emma hade gjort muffins. Jag hade tyvärr inte gjort nått :P
Men vi hade kul & tittade på massa filmer som my hade tagit med sig. Och
idag skulle de till stan. Jag ville också med, men såklart så ska jag göra
nått med familjen. Men vi hade de kul & vi hade gjort en jätte god rabarber-
paj också hade jag bakat muffins som jacob & emma älskade :) Desutom
så ska sofia komma v. 38 , som jag redan har sagt men ändå :) Fast då
skulle hon kanske komma v 39 men nu ska hon inte det :P höhö!

Bilder från igår:


haha, ingen har sagt att vi är normala xd

Men nu ska jag gå & sova, puss & god natt sömn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0