tjejkväll i kväll

Hejhej !

Ikväll så ska jag ha en tjejkväll. Vi ska sitta där ute på min baksida
och mysa med ljus och filtar. Och då ska vi också äta tacos :) Senare
på kvällen så kommer några pööjkar :) Vi ska nog kolla på film eller så
kommer vi kanske dra till Kim. Vi vet inte riktigt än :P Iaf så är linnéa, rosanna
& my påväg in till stan. Eller de åkte till fiskis för de ska köpa cider.

Igår så hade jag ruuligt ! Jag var först med linnéa, ella, emma & rosanna.
Sen efter ett tag så kom alex. Vi satt vid datan, snackade lite och sen så
kollade vi på  i am legend. Och den var bra som vanligt :) Hahah , vi klädde
ut alex som en tjej XD Han såg as rolig ut och han typ blve väldigt fashinerad
av att ha börst XP Sen så bus ringde vi också. Det var sjuuukt kul ! Det var linnéa
som pratade och vi ringde till en tjej och så sa linnéa massa roliga saker. Sen
så fick alex prata. Då ringde vi två tjejer. Och båda ba är det alex? Och när den
andra sa det blev han typ fett rädd och typ hoppade ner på golvet XD Men
sen så skulle alla hem och så följde vi en bit och sånt :)
Och sen så åt vi ju och rosanna skulle äta på roma (en pizza resturang) och vi
skulle följa med henne. Så vi andra åt först, och sen så kom linnéa och vi gick
till roma. Sen efter så gick vi runt ett tag. Vi gick ner till centrum och lite sånt. När
vi inte orkade vara ute längre så gick vi inte till rosanna. Och där gjorde vi inte
heller så mycket. Och rosannas pappa var borta och han ville inte att hon skulle
sova själv hemma, så sov hon över här hos mig :) Linnéa frågade om hon också
fick sova här och det fick hon också så de båda sov här :) Vi hade det mysigt och
snackade lite och var inne en stund på datan. Men vi blev typ as trötta och gick
och la oss vid kanske halv tre eller nått ;)

Bilder från yesterday ;)



Hahahha, puss nu så ska jag fixa mitt rum tills ikväll :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0