28 april

Hejbloggen. Idag var det somsagt Linneas fördelsedag. Grattis ännu en gång :) Dagen började med engelska och den var ganska seg eftersom att Anna-Karin var sjuk... Sen var det massa andra tråkiga lektioner. Btw så hade Moas och Ellas teater premiär idag. De spelar Sandor /Ida och vi ska se den imorgon. Längtar ! Ella spelar en av huvudrollerna, Ida och Moa spelar hennes kompis Theresa tror jag :) hehe.



När jag kom hem så satte jag mig på framsidan och läste en tidning och åt lite mellis. Efter ett tag så kom pappa och då började han direkt med maten, så det blev en tidig middag idag. Det var för att Miccis skulle åka och träna gymnastik i Täby och jag ska alldeles strax ner till Friskis&Svettis och träna station. Ska bli skönt, även om jag har sprungit i två dagar i rad nu. Men det är ju bra att röra på sig (a) Sen när jag kommer hem så ska jag göra min överraskning till Linnea och den här gången ska det bli rätt ! Annars så blir jag ledsen :(

Ska gå och göra iordning mig nu. Puss<3


Kommentarer
Postat av: ÅGREN

Tack :D <3

2009-04-28 @ 18:57:10
URL: http://linneaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0