Sandor/Ida

Hejsan. Idag så var det ingen speciell dag. Eller jo det var det men lektionerna var inge roliga :) Idag såg vi på teater, Sandor/Ida och den var BÄST ! Ella var sjukt snygg och spelade väldigt bra för hon spelade Ida som är typ hennes motsats.Och Fredrik (han som spelar Sandor) var sjukt, sjukt gullig och typ alla blev kära i han :D Hahah många tyckte att han och Ella passade bra ihop Och det måste jag hålla med om ;)  Men alla skådespelare var jätte duktiga och roliga och fina (utom några som inte var fina). Efter så var vi kvar och lyssnade på vad deras ledare hade och säga och de sa att det där var deras bästa pjäs. Sen skulle alla äta lunch och då gjorde vi det också. Efter lunchen hade vi matte och det var väldigt slött. Gjorde ett halvt tal tror jag... Fast vi pratade också lite i början. Sen hade vi musik och samtidigt så var det en till föreställning och jag och några andra ville se den igen. Fast vi såg typ bara 40 minuter av den då och av det så tyckte jag att den var mindre bra än den vi hade sett innan :) När jag hade slutat så mötte jag Jennifer, Fanny och Emma på stationen för vi skulle hem till Jennifer. Vi gjorde inte mycket mer än att vi kollade på Twilight som kom ut på DVD idag, och såklart så hade Jennifer köpt den :P Jag åt hos henne och sen vid 9 så kom mamma och hämtade mig så jag missade hlva Grey´s anatomy :( Men jaja.

Imorgon fyller FANNY 15 år ! :) Grattis till henne !!! :D <3 Med tanke på födelsedagar så fick Linnea sin överraskning idag och hon verkade gilla den :) De var väldigt kladdiga måste jag erkänna, men det måste ha blivit fel, IGEN ! Men ja, hoppas att de är goda :P

Men nu tjatar mamma på att jag ska lägga mig nu.... Ville bara uppdatera lite fort ;)

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0