crazy night

Sitter här helt slut. Kvällen har ju varit allt annat än lugnt och det gillar jag ! Jag vill inte sitta inne och dega längre, nu är det vår och man ska vara ute ! :)
Dagen började ganska bra, kom i tid till allt och sånt. Fast haken var att jag hade glömt alla mina nyklar här hemma så jag hade varken hemnykel eller skåpnykel... Men det gick bra ändå för jag hade böcker i väskan som jag hade haft hemma. Eftersom att jag inte hade någon hemnyckel så ville jag inte gå hem, så jag följde med Linnéa hem. Där åt vi lite först. Sen hjälpte jag hennes lite med råd till sin nya jättefina design som hon har på sin blogg. Och hon ska göra en till mig den sötkorven :)

Vid halv 7 kom pappa och hämtade upp mig för jag skulle hem och äta. Men jag cyklade nästan direkt hem till Linnéa igen för där skulle det vara lite människor.
När jag kom dit gick vi ut med Kayo och då tog vi lite coola bilder på naturen :) Och när vi kom in igen så skulle Magdis komma :) När hon väl kom så gick vi ut igen. Vi gick till donken, satt där en stund och drack lite läsk. Sen gick vi till prakerings-huset och gick/cyklade upp till högsta våningen och där hade vi kundvagnsrace :D HAHAHAH! sjukt kul ! :D Men tyvärr så skulle jag hem efter ett tag så då gick vi åt olika håll. Tyvärr så kan jag inte lägga in alla roliga bilder för att vi hade Magdas kamera, men jag kanske lägger upp dom. Det beror vilken tid jag får bilderna och sånt :)

När jag kom hem så satte jag mig uppe hos pappa för vi hade bestämt att vi skulle titta på Kill Bill Vol. 1 ikväll som gick på 4an. Och den var bra, som alltid :) Fast jag tror att jag somnade till en stund x) Helt utmattad. Men jag gillar den där låten som är i början som heter Bang, Bang.

Nu ska jag troligen sova, men jag ska lägga upp lite bilcer först, fast i ett annat inlägg ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0