måndag igen

Hej bloggen. Idag var det måndag och den här måndagen var inte som andra. För det första så började Sötmy i våran klass idag :D Innan så har hon gått i vanlig klass. För det andra så fyller Linnea Å år imorgon och det händer ju inte heller varje dag :) Och för det trejde så gick jag, Rosanna och My till öron-näsa-hals doktorn för jag blödde näsblod.

Det var så att vi var ute och jag började blöda näsblod. Det var inte så mycket till en början men sen blev det mer. Och då kom jag på att sjukhuset (eller jourmottagningen) inte låg så långt bort och doktron hade sagt till mig innan att jag skulle komma så fort jag blödde. Så då gjorde vi det och det var inte så mysigt. Först fick jag en spraybedövning. Sen stack han in en sticka med syra på. Den sved lite och den gjorde lite ont, men det var också som att man hade känt en väldigt stark lukt och det var jätte obehagligt ! Och nu under dagen så har jag nyst väldans mycket. Och det är lite konstigt...
Men det känns bra att jag har gjort det nu, så jag slipper oroa mig att jag ska börja blöda näsblod vart jag än går ! :P

Imorgon så fyller ju Linnea år. :) Grattis till henne i förskott ! :D <3 Då hade jag tänkt att göra en liten överraskning till henne. Den är inte så stor, lite barnslig men god :) HAHA . Och jag hoppas att hon kommer gilla den.

Nu hade jag tänkt att ta en springtur i spåret, gjorde ju det igår och det var väldigt skönt. Efter så tog jag också en skön bastu och det kändes som att jag inte hade varit så varm i hela mitt liv. Även om jag satt ute och det var lite regnigt. Men jag ska ändå det för jag måste komma igång med saker och ting. Puss på er och ha en trevlig dag ! <3

Kommentarer
Postat av: ÅGREN

Tack :D <3

2009-04-28 @ 18:56:12
URL: http://linneaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0