påsk på mjölkö

Imorgon är det skola igen... Har pluggat till ett omprov som jag ska göra imorgon :( Inte kul !
I helgen så har jag ju varit på Mjölkö. Där firade vi lite påsk, åt påsk lunch och eftersom att det var så bra väder på söndagen så satt jag och Miccis ute och solade på baksidan i varsin solstol :) Idag så åkte vi ganska tidigt där ifrån för att det var väldigt dimmigt. När jag kom hem så åkte jag nästan direkt till Emma och efter två timmar där så gick vi till Rosanna. Där gjorde vi inte så mycket. Eller Rosanna lockade mitt hår och vi tittade på P.S I love you som gick på Tv1000. När jag kom hem så var det middag och sen hamnade jag i min blåa soffa igen :P Och jag måste tvåtta året :( Jag kan ju inte sova i blött hår för då blir det alldeles lockigt och dant !

Och jag har läst ut Breaking Dawn :'((((( Kommer aldrig att tycka att en bok är bra efter den här serien ! Och jag kommer sakna Bella och Edward ! Tänk vad hemskt om Jennifer inte hade tjatat på oss att läsa böckerna? :O Jag skulle gå miste om något så stort då ! Men jag tycker att fyran slutade bra eller det var ett ganska kort slut.. Men det var bra :) hehe ..

Men nu ska jag sova så att jag klararmorgondagen ;)
PUSSAR ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0