sextonde april

God kväll !
Idag så var det skola igen och det hände inget speciellt. Träslöjden gick bra och jag och Rosanna hade det roligt på spanskan som vanligt :D Det har varit en ganska seg dag idag. Eller skoldagen var det. Efter skolan så skyndade jag mig till tåget. För jag skulle in till stan hämta ett papper på Hurry Curry som jag glömde och sen skulle jag möta mamma för att köpa löparskor till mig. Jag fick också ett par till skor. Ett par adidas skor som My har likadana :) Jag ville också köpa ett par leopardörhängen från Lindex. Det ska jag köpa imorgon :) Och en ögonfransböjare.När jag kom in på Hurry Curry så såg Cecila vem jag var när jag kom in. Men köks chefen Karan kände inte igen mig först ! Och Cia, min gamla handledare tyckte att jag liknade Taylor Swift x*D Sen åkte jag och mamma buss hem och jag var agr för inget och det hjälpte inte att mamma var lite irriternade heller... När vi kom hem var jag skit hungrig, men vi hade ju inte gjort någon mat, så jag satte mig vid datorn och skrev klart mina bokanalyser. En på svenska och en på engelska. Och nu vid kvart över 8 blev jag klar :) 

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer... Jag vill i alla fall inte hem !! Och helgen får bli som den blir, orkar inte bestämma saker för allt jag gör blir bara fel.

Ska kika Medium som går på 4an :) Pussen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0