solig helg med Sofiiiia

Har haft en underbar helg med Sofia hos mig.

  

På fredagen så kom de och jag var hos morfar och gjorde massa godagärningar. T.ex. att slänga nästan alla hans tidningar (och det är inte några) i tidningsåtervinningen och det gjorde jag för att jag hjälpte han att göra iordning i hans lägenhet. Som jag ska fortsätta göra. Efter middagen så satte jag, Miccis och Sofia upp våran trampolin. Och jag kände att jag har saknat den. Förut när den var ny så hoppade vi hela tiden och jag tröttnade snabbt, men så känns det inte nu.

På lördagen så hade jag och Sofia en heldag i Stockholms stad. Jag köpte ett skärp från MQ, 149 kr. Ett linne från ginatricot 129 kr, ett par jeans leggings från gina för 199 kr och ett par trosor från H&M för typ 80 kr. Sofia köpte en jättefin Fred Perry tröjan från MQ. Efter maten så cyklade jag, Sofia och Jacob, som precis lärt sig att cykla, ner till centrum och köpte godis. Det var gott. Har typ inte ätit godis på tusen år !

Och idag har vi bara varit hemma och hoppat studsmatta i bikini och solat :) Det var väl kul. Och de åkte vid 2. Och det var mindre kul... Men jag är nöjd med helgen som jag hade.Hoppas att ni också hade en bra helg ! 
Ikväll så är det gymnastik och jag ska fråga om jag får slippa ;P haha kan ut och springa istället.


Men nu ska jag göra något annat, pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0