täby

Kom nästan precis hem ifrån Täby. Och när jag hem så tog jag in posten och då såg jag ett berv som verkade intressant och då stod det att jag har fått mina bikinisar från H&M :D Ville hämta dom idag, men mamma är inte hemma och det är tecknat i hennes namn så det går inte :/ Så jag får göra det imorgon. Då är jag ändå redan i centrum och tränar så det går bra.



Ialla fal så idag så var jag, Rosanna, Linnea Å och Maggdis i Täby. Det var bara Linnea som hade pengar och hon brukar inte köpa mycket alls för hon är väldigt rädd om sina pengar och vill ha kvvar allt som mig :P Men vi fick henna att köpa 4 tröjor och ett skärp :) Skit fina !!!!! Speciellt på henne :) Rosanna hittade också en jätte fin klänning på SALT som hon ska köpa imorgon. Och skolan idag var okej. Efter lunch så hade vi drama och då fick jag veta att jag hade fått MVG i mitt tal som jag snackade innan praon. Jag pratade om dykning. Hemkunskapsprovet jag också skit bra ! Hoppas verkligen att jag får alla rätt för då skulle mina betyg väga över till MVG :D Eller jag tror så ialla fall (a) Annars så har den inte varit så speciell. Eller jo för under spanskan tror jag att det var så fick jag jätte ont i axeln och jag har fått ondare nu ! Det är jätte jobbig för varje gång jag lyfter upp min arm så gör det extra ont ! :(

Jag tänkte gå till spåret och ta en springrunda... Men vi får se kanske senare :) Men nu ska jag plugga lite so och no, efter som jag har läxförhör på torsdag och prov på fredag :) Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0