veckan

Hej ! :)
Idag har jag varit med Rosanna efter skolan och snart ska jag går/cykla ner till gymmet och möta henne där :) Vid sex så skulle jag har kvartsamtal och det tog ungefär en timme ! :O Men jag ligger bra till :) Har typ två eller tre änmen när jag ligger på gränsen till MVG och då ska jag kämpa mig upp ! :D Annars så har jag haft en ganska lugn vecka :) Eller jag har inte riktigt haft tid att skriva... Även om jag inte har gjort så mycket.. Knasigt :P

Men nu ska jag draaa :) Förlåt för att jag inte skriver så mycket, och troligen så kommer jag inte göra det för jag har en bokanalys jag ska skriva, plugga på ett hemkunskapsprov, skriva ut två skaer och ja en massa annat ! Så just nu så är det lite hektiskt..
Pusshejss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0