01.17

Förlåt för att jag inte har skrivit den här veckan men jag jkänner att det inte har hänt någonting speciellt. Eller igår så gick jag och några ända från Brevik till Ekbacken, och det ska jag säga er att det är typ genom hela Åkersberga! (alltså från den sidan till den andra, inte runt hela) Men ja det var ju skönt sen efter när man fick sätta sig ner.
Nästa vecka ska det inte hända så mycket heller. Jag ska till Sofia på fredag och sen ska jag klippa mig. Jag vet att jag gjorde det typ nyss, men jag vill göra det så att jag får en frisyr till skolan. Min snelugg har blivit så lång och ja, det känns som att jag inte har någon frisyr kvar! Fast egentligen så gillar jag inte att klippa mig för att topparna dom blir så himla raka och det ogillar jag ganska mycket. Men ja, om man vill vara fin så får man lida pin.

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig i mina föräldrars stora sång och sova! Puss.


hahahah, ja det är (fr.v.) Linnea, jag och Ella idag när vi skulle gå hemiifrån
Rosanna då det spöregnade! Och My tar kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0