harry potter och halvblods prinsen

Ja, den såg jag ikväll på bio med Miccis och Cattis i Täby. Den var bra. Den kändes ganska kort och den var lite små kul. Men jag tyckte att den vra bra, också såklart!
Igår så kom Jacob och Emma hit och jag var barnvakt åt dom till idag. Det är därför jag inte har skrivit på några dagar. Och för att internet har krånglat lite. Men ialla fall så tjänade jag lite pengar på det; 300 kr. Det tänker jag spara till någonting jag inte vet än. Jag kanske ska ta med mig lite upp till Sofia som jag ska till imorgon. Ska bli väldigt skönt att få träffa henne och få komma bort ett tag, ta inte illa upp. Men jag är ganska trött på Åkersberga just nu. Har varit fast här hela sommaren och nu är den slut :( ÅÅH önskar att det fanns mer att göra och att sommaren var längre! Vill börja om på nytt. Nytt sommarlov. Men vad kan man göra åt det... Är ju bara 14 år (snart 15) och då är man där. I mellan.



Nu ska jag klä på mig pyjamas och krypa ner i min säng, lyssna lite på Harry Potter och sen ska jag sova! Längtar som bara den. Ni får hare bra, kommer säkerligen inte skriva medans jag är hos Sofia. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0