kalas!

Idag var det kalas för mig. Det var kul och jag fick mpnga fina presenter! Bl annat fick jag saker från the body shop från Hugo, min kusin och hans tjej. Pengar, örhängen, presentkort, en kofta. Alla kom utom Bella (faster) som ar sjuk och morfar. Fast han kom på kvällen när alla hade åkt hem. Hahahah! Han är inte så punktlig... Men av han fick jag ett Grattis-kort där det stod att vi skulle gå på resturang och teater och då sa mamma att hon hade sett att Askungen skulle gå på dramaten. Och jag tror att den är bra så jag hoppas att vi ser den :)
Och nu så mår jag lite illa, det mesta ahr gått över för jag åt äckligt mycket idag! As stor bit tårta, typ två portioner köttfärspaj, kokosbollar och kladdkaka! Spyr bara jag tänker på det :( Och vi har tårta kvar så ska kolla om någon/några kompis vill hänga med hem efter skolan och äta. Kanske fira lite ^^

På tisdag så har jag examensprov på körning och jag hoppas att det går bra! Pluggade lite idag och ska plugga imorgon. Får typ ångest för det känns som att jag inte kommer att klara det :( Har ni något tips på hur man kan plugga? Vill verkligen klara det men jag orkar inte plugga! :( Åh!

Kommer bilder från fredags:



Och juste, idag skulle jag gymmat med Moa men hon ringde och sa att Friskis&Svettis var stängt... Men vi ska ju träna hela veckan ändå, typ :) På tisdag, onsdag och torsdag ialla fall. Och säkert söndag också tror jag nog ;)

Börjar bli lite sent, ska också upp och duscha imorgon så jag ska nog gå och sussa nu.

God natt och sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0