klippning

Go' kväll allesammans! :)
Idag, som ni vet så klippte jag mig.


Jag vill ju inte ha så kort hår så jag sa att hon skulle behålla längden, men att jag ville klippa upp det och snelugg. Blev ganska nöjd med resultatet. Kanske att hon kunde ha klippt upp det lite mer. Syns knappt. Men somsagt var så gillar jag det! :)

Imorgon börjar också skolan! Det som kändes så långt bort är redan här. Jag kommer ihåg förra höstterminen och den gick som smort! Helt plötsligt så var det jul. Det menas med att snart ska vi söka gumnasium, bli 18, SÖKA JOBB! Jag är inte redo! Varför ska allting gå så fort? I wish it could slow down a bit.
Och sen en ny skola och allt! Skulle barit annorlunda om vi skulle gått kvar i Berga.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0