kräftskiva!



Halloj!
Den här skoldagen var ganska onödig tycker jag. Jag tycker att det är onödigt att gå i skolan som vi gör nu, har "inskolningsdagar". Det är bara jobbigt. Idag har vi bara varit med klassen och gjort massa onödigt. Förutom att vi gick rundvandring i skolan. Senare ska vi, jag och min familj till Claes och Gunilla för de har kräftskiva. KKommer väl bli kul. Jag gillar inte kräftor så mycket. Inte skaldjur alls för den delen! Men jag får väl smaka lite.

Jag behöver verkliegn en väska! Och varje gång jag är och shoppar så letar jag på typ i alla butiker och hittar aldrig någon fin! Medans Rosanna har hittat en sjukt snygg väska på H&M! :(
Då var jag inne på Nelly.com och tänkte att där måste det finnas en snygg väska. En stor väska alltså som man kan ha skolböcker i och sånt. Och jag hittade en ganska snygg väska som är grå, lite tråkigt men som är ifrån Friis&Co. Inte för det spelar någon roll var den kommer ifrån eller om det är ett märke eller inte! Men den såg ganska stor ut och snygg, en sån som jag vill ha typ, Men tillsammans med frakt så kostar den nstan 600 kr! Tyvärr så kan jag inte foxa en bild på den, men jag vet inte som det är värt pengarna om jag inte ens vet hur stor eller liten den är? Och jag behöver verkligen en väska! Så om ni har något tips där man kan köpa snygga, stora väskor så skulle det vara jätte snällt om ni tipsade mig :)

Ja det kanske blev lite långt om väskor men det här är verkligen ett problem för mig! :(
Puss <3

Kommentarer
Postat av: anonym

En stor väska i dagens läge kostar ca 600:- och enligt mig var det ett ganska bra pris på en friis&CO väska.

Jag tycker du ska slå till tjejen!

2009-08-22 @ 16:30:10
URL: http://magdalenawoodhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0