min riktiga födelsedag idag!

Idag vaknade jag av att mamma och pappa kom in sjungandes. Eller jag hade vakant tio minuter innan men jag låg fortfarande i sängen :) hah. Jag fick två biobiljetter och pengar. Det var alltså den "lilla" presenten. Den "stora" ska jag få i slutet på veckan och jag tror jag vet vad det är :D HAHAH. Mamma försa sig och Miccis retades lite så att jag fattat ;)

Egentligehn så ska jag gå och lägga mig, men jag kommer inte att orka skriva om det här imorgon så det får gå fort :) På morgonen när jag kom till skolan så visste jag inte vart vi skulle vara, men sen hittade jag. När jag träffade de andra så sjöng de för mig. Jag hade egentligen inte velat det, men det var inte lektion då så det gjorde väl inte så jätte mycket :P Sen började skolan. Det kändes jobbigt, men samtidigt så känns det som att jag kommer att prestera bra för jag känner att jag har laddat mig länge och nu är det bara att spörta! MSå egentligen så kan man säga att jag tycker att det är skönt att komma igång. Men det är förstås jobbigt med läxor och det är läskigt det här med 9an. De svåraste böckerna. Äldst på skolan. Ja sånt som man oroar sig för. Mia berättade lite om nationella proven idag och de verkar jobbiga :(
Den här terminen valde jag syslöjd. Förra var ju träslöjd för att jag inte ville ha Taina, men nu har vi ju inte det. Fast jag kommer sakna Pirre... Han är så kul! :D

Efter skolan följde My, Linnea, Magda, Jennifer, Moa och Anna med mig hem för vi hade nästan en hel tårta kavr och mamma sa att jag skulle ta hem lite kompisar för annars skulle den blivit dålig. Vi snackade ganska länge tills några av dom skulle gå hem . Resten åkte hem lite senare och sen dess har jag suttit vid tv:n och kollat på Legaly Blonde 2 och pluggat :) Har ju prov imorgon :O :( Wish med goodluck !

Puss och god natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0